Doorgaan naar hoofdcontent

Anna helpt


Het pronkstuk in m'n huisje is ter ziele. Een leuke klokkast van onze IKEA-vrienden. Klok is dood. Op aanraden van een IKEA-fan doe ik een poging om te kijken of de klok ook los te verkrijgen is. Ik zoek op de website naar de mogelijkheid om contact te leggen. De eerste die me tegemoet lacht is Anna. Anna kan ik alles vragen, liefst wel een beetje kort en maar één vraag tegelijk. Ik denk: Anna chat wel graag, maar is nog niet zo slim. Onze conversatie verloopt als volgt.
Anna: Welkom bij IKEA. Ik ben Anna, de online assistente van IKEA. Je kan mij vragen stellen over IKEA en onze producten en diensten. Waarmee kan ik je helpen?

Ik: Hallo, ik kocht ruim 2 jaar geleden de PS pendel klok. Nu is de klok stuk. Is die ook los te krijgen?

Anna: Als het product al beschadigd was toen je het kocht, hoef je alleen terug te gaan naar IKEA. Vergeet niet de kassabon. Is het beschadigde artikel thuisbezorgd dan kunnen we het hele pakket ook weer thuis bij je omruilen. Laat het ons dan weten via deze link.
Was dit antwoord nuttig?

Ik: Nee

IKEA: Laat gerust wat feedback achter; dit helpt ons met het verbeteren van Anna.

Ik: Ik heb geen antwoord gekregen op m'n vraag.

Anna: Bedankt voor je opmerking. Heb je nog meer vragen over IKEA?
Een mailadres zou fijn zijn...

Reacties

Populaire scribble

Opstartperikelen

Na twee maanden waarin m'n prioriteit lag bij goed slapen, rust nemen en overleven is het vanmorgen weer tijd voor dat ochtendritueel waar ik me lekker bij was gaan voelen: baantjes crawlen. Ik overwin m'n luie weerstand en pak de zwemspullen bij elkaar. Maar waar is m'n kaart? Hoezo zit die niet op de vaste plek in de vaste rugzak? Hoe ik alle logische en onlogische alternatieven ook doorzoek: geen kaart. Hè gatsie, m'n irritatie stijgt langzaam naar niveau 1.  Ik overwin het gevoel 'dan maar thuis te blijven' en loop in de ochtendmist richting zwembad. Ik richt me op de mantra Alles komt goed , maar ondertussen trekken ook vele scenario's van het gesprek aan de balie voorbij. Halverwege bedenk ik me dat ik ook nog m'n energiekoekje voor de terugweg ben vergeten. Hè gatsie, dan ga ik wel honger hebben. Ik voel de irritatie gestaag naar niveau 2 stijgen. De dame aan de balie heeft gelukkig een beter gemoed dan ik en geeft me zonder morren, zonder kosten ...