Doorgaan naar hoofdcontent

Anna helpt


Het pronkstuk in m'n huisje is ter ziele. Een leuke klokkast van onze IKEA-vrienden. Klok is dood. Op aanraden van een IKEA-fan doe ik een poging om te kijken of de klok ook los te verkrijgen is. Ik zoek op de website naar de mogelijkheid om contact te leggen. De eerste die me tegemoet lacht is Anna. Anna kan ik alles vragen, liefst wel een beetje kort en maar één vraag tegelijk. Ik denk: Anna chat wel graag, maar is nog niet zo slim. Onze conversatie verloopt als volgt.
Anna: Welkom bij IKEA. Ik ben Anna, de online assistente van IKEA. Je kan mij vragen stellen over IKEA en onze producten en diensten. Waarmee kan ik je helpen?

Ik: Hallo, ik kocht ruim 2 jaar geleden de PS pendel klok. Nu is de klok stuk. Is die ook los te krijgen?

Anna: Als het product al beschadigd was toen je het kocht, hoef je alleen terug te gaan naar IKEA. Vergeet niet de kassabon. Is het beschadigde artikel thuisbezorgd dan kunnen we het hele pakket ook weer thuis bij je omruilen. Laat het ons dan weten via deze link.
Was dit antwoord nuttig?

Ik: Nee

IKEA: Laat gerust wat feedback achter; dit helpt ons met het verbeteren van Anna.

Ik: Ik heb geen antwoord gekregen op m'n vraag.

Anna: Bedankt voor je opmerking. Heb je nog meer vragen over IKEA?
Een mailadres zou fijn zijn...

Reacties

Populaire scribble

Een nieuw boek

En dan is het echt gedaan. Na 26 jaar heb ik afscheid genomen van het bibliotheekwerk. Na een borrel vol lieve woorden en een prachtig gedicht, mooie cadeaus en een goudmijn aan persoonlijke levenswijsheden, maar vooral heel veel warme knuffels begin ik in januari aan een nieuw hoofdstuk in een nieuw boek. Het begin Toen ik in Hengelo begon werd ik verantwoordelijk voor alle producten rondom leesbevordering in het basisonderwijs. Ik zette alles wat er al was in een mooie brochure, ringbandje erdoor en ging op de fiets alle scholen langs om kennis te maken. Ik had al snel het gevoel dat er meer 'structuur' en doorgaande lijn in dat aanbod moest komen. Dus ik nodige mezelf uit bij het huidige Cubiss voor een kennismaking met De Rode Draad . Een prachtige reeks leesbevorderingsproducten voor groep 1 t/m 8, die jarenlang de basis van ons aanbod zou worden. Ik nam al snel het halve magazijn in beslag met boeken, materialen en kratten en er kwamen meer collega's in het team om de...