Doorgaan naar hoofdcontent

*OpenMargin geopend!

Vandaag zag ik de hashtag #TNW2011 vaak voorbij tweeten. Er was kennelijk weer wat leuks te doen! Ik begreep pas dat het écht om iets leuks ging toen ik de tweet van m'n kantlijnkrabbelende vrienden van *OpenMargin voorbij zag komen. Ze hebben hun mooie project met trost gelanceerd tijdens The Next Web in Amsterdam. Top! En dat vond tweetende collega Jan Klerk ook.

Weten wat hun appje precies doet? Bekijk deze mooie demo. En bestel die iPad dus nu toch maar, weer een reden om dat niet langer uit te stellen.

Two Thumbs Up voor Ruth, Joep en Marc!

Reacties

  1. Dank je wel voor de bemoediging Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Joep: de eer is aan jullie, nu hopen dat de app z'n weg naar de dankbare gebruiker vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. iPad vorige week gekocht, over dat appje denk ik nog even na.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @sofie: wauw, een mooi kadootje voor jezelf dus! Die behoefte aan nog meer handige apps komt vanzelf als je gewend (en verslaafd) bent ;-) Dan weet je deze in ieder geval te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire scribble

Opstartperikelen

Na twee maanden waarin m'n prioriteit lag bij goed slapen, rust nemen en overleven is het vanmorgen weer tijd voor dat ochtendritueel waar ik me lekker bij was gaan voelen: baantjes crawlen. Ik overwin m'n luie weerstand en pak de zwemspullen bij elkaar. Maar waar is m'n kaart? Hoezo zit die niet op de vaste plek in de vaste rugzak? Hoe ik alle logische en onlogische alternatieven ook doorzoek: geen kaart. Hè gatsie, m'n irritatie stijgt langzaam naar niveau 1.  Ik overwin het gevoel 'dan maar thuis te blijven' en loop in de ochtendmist richting zwembad. Ik richt me op de mantra Alles komt goed , maar ondertussen trekken ook vele scenario's van het gesprek aan de balie voorbij. Halverwege bedenk ik me dat ik ook nog m'n energiekoekje voor de terugweg ben vergeten. Hè gatsie, dan ga ik wel honger hebben. Ik voel de irritatie gestaag naar niveau 2 stijgen. De dame aan de balie heeft gelukkig een beter gemoed dan ik en geeft me zonder morren, zonder kosten ...