Doorgaan naar hoofdcontent

Volgende week misschien wel op de bonus...



Reacties

  1. Het is een leuk plaatje, daar niet van, maar ik geloof toch niet dat dit bij AH echt beleid is. Het lijkt me een incident. Bij de AH bij mij op de hoek is in elk geval zeker 3/4 van het personeel van 'buitenlandse' afkomst. Veel van de caissières dragen hoofddoekjes. Dit toch even om Ap te verdedigen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht dit echter ECHT zo zijn, dan koop ik nooit meer wat bij AH!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij moet je bij Servex zijn en is niet AH de boosdoener...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Festina,
    Als je hier consequent in zou willen zijn (wat op zich een mooi streven is) zijn er waarschijnlijk heel wat meer winkels waar je niet meer kunt kopen. Wat betreft AH: een muliticultureler personeelsbestand als dat van 'mijn' AH zul je niet snel ergens vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @allen: Het klopt dat AH nog altijd staat voor een multicultureel personeelsbeleid en dat dit 'incident' uit de koker van Servex komt. Dat staat ook te lezen in dit artikel uit DePers, waar het plaatje naar linkt. AH maakte er dus gelijk werk van. Maar daarom blijft het nog wel een leuke cartoon! (en een slechte zaak dat het is gebeurd)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ookal is dit natuurlijk "not done" wat Servex heeft gedaan kan ik het ook een klein beetje begrijpen. Ik ben merdere keren bij de AH to go op Lelylaan geweest (een van de winkels die nu hierom in het nieuws waren) en de Marokaanse kassajongen was meer bezig met zijn clique "vrienden" die half binnen en half buiten de winkel stonden dan met het afrekenen van goederen. Ik keur het niet goed en je kan als bedrijf dit misschien beter denken dan op papier zetten, maar ik snap het wel enigsinds waarom ze het soms gewoon probeeren te voorkomen. Niet dat iedereen zo is, maar het verleden zal hun wel het een of ander hebben geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, achter ieder 'slecht' voorbeeld staat ook weer een goede. Misschien hadden ze daar vooral de 'slechten' te pakken. Wij hebben ook ervaring met een jongen die echt niet wilde werken, alleen maar zat te bellen en al helemaal geen orders accepteerde van vrouwen.
    Toch moet ik zeggen, de enkele keer dat het bij mijn AH voorkomt dat een kassière minder klantvriendelijk is, dan is ze wel op en top Hollands.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire scribble

Opstartperikelen

Na twee maanden waarin m'n prioriteit lag bij goed slapen, rust nemen en overleven is het vanmorgen weer tijd voor dat ochtendritueel waar ik me lekker bij was gaan voelen: baantjes crawlen. Ik overwin m'n luie weerstand en pak de zwemspullen bij elkaar. Maar waar is m'n kaart? Hoezo zit die niet op de vaste plek in de vaste rugzak? Hoe ik alle logische en onlogische alternatieven ook doorzoek: geen kaart. Hè gatsie, m'n irritatie stijgt langzaam naar niveau 1.  Ik overwin het gevoel 'dan maar thuis te blijven' en loop in de ochtendmist richting zwembad. Ik richt me op de mantra Alles komt goed , maar ondertussen trekken ook vele scenario's van het gesprek aan de balie voorbij. Halverwege bedenk ik me dat ik ook nog m'n energiekoekje voor de terugweg ben vergeten. Hè gatsie, dan ga ik wel honger hebben. Ik voel de irritatie gestaag naar niveau 2 stijgen. De dame aan de balie heeft gelukkig een beter gemoed dan ik en geeft me zonder morren, zonder kosten ...