Doorgaan naar hoofdcontent

Volgende week misschien wel op de bonus...



Reacties

  1. Het is een leuk plaatje, daar niet van, maar ik geloof toch niet dat dit bij AH echt beleid is. Het lijkt me een incident. Bij de AH bij mij op de hoek is in elk geval zeker 3/4 van het personeel van 'buitenlandse' afkomst. Veel van de caissières dragen hoofddoekjes. Dit toch even om Ap te verdedigen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht dit echter ECHT zo zijn, dan koop ik nooit meer wat bij AH!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij moet je bij Servex zijn en is niet AH de boosdoener...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Festina,
    Als je hier consequent in zou willen zijn (wat op zich een mooi streven is) zijn er waarschijnlijk heel wat meer winkels waar je niet meer kunt kopen. Wat betreft AH: een muliticultureler personeelsbestand als dat van 'mijn' AH zul je niet snel ergens vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @allen: Het klopt dat AH nog altijd staat voor een multicultureel personeelsbeleid en dat dit 'incident' uit de koker van Servex komt. Dat staat ook te lezen in dit artikel uit DePers, waar het plaatje naar linkt. AH maakte er dus gelijk werk van. Maar daarom blijft het nog wel een leuke cartoon! (en een slechte zaak dat het is gebeurd)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ookal is dit natuurlijk "not done" wat Servex heeft gedaan kan ik het ook een klein beetje begrijpen. Ik ben merdere keren bij de AH to go op Lelylaan geweest (een van de winkels die nu hierom in het nieuws waren) en de Marokaanse kassajongen was meer bezig met zijn clique "vrienden" die half binnen en half buiten de winkel stonden dan met het afrekenen van goederen. Ik keur het niet goed en je kan als bedrijf dit misschien beter denken dan op papier zetten, maar ik snap het wel enigsinds waarom ze het soms gewoon probeeren te voorkomen. Niet dat iedereen zo is, maar het verleden zal hun wel het een of ander hebben geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, achter ieder 'slecht' voorbeeld staat ook weer een goede. Misschien hadden ze daar vooral de 'slechten' te pakken. Wij hebben ook ervaring met een jongen die echt niet wilde werken, alleen maar zat te bellen en al helemaal geen orders accepteerde van vrouwen.
    Toch moet ik zeggen, de enkele keer dat het bij mijn AH voorkomt dat een kassière minder klantvriendelijk is, dan is ze wel op en top Hollands.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire scribble

Een nieuw boek

En dan is het echt gedaan. Na 26 jaar heb ik afscheid genomen van het bibliotheekwerk. Na een borrel vol lieve woorden en een prachtig gedicht, mooie cadeaus en een goudmijn aan persoonlijke levenswijsheden, maar vooral heel veel warme knuffels begin ik in januari aan een nieuw hoofdstuk in een nieuw boek. Het begin Toen ik in Hengelo begon werd ik verantwoordelijk voor alle producten rondom leesbevordering in het basisonderwijs. Ik zette alles wat er al was in een mooie brochure, ringbandje erdoor en ging op de fiets alle scholen langs om kennis te maken. Ik had al snel het gevoel dat er meer 'structuur' en doorgaande lijn in dat aanbod moest komen. Dus ik nodige mezelf uit bij het huidige Cubiss voor een kennismaking met De Rode Draad . Een prachtige reeks leesbevorderingsproducten voor groep 1 t/m 8, die jarenlang de basis van ons aanbod zou worden. Ik nam al snel het halve magazijn in beslag met boeken, materialen en kratten en er kwamen meer collega's in het team om de...